1 / 2
Hästtjej sen barnsben, uppvuxen på egen gård utanför Urshult. Har haft häst, tränat och tävlat aktivt sedan jag var liten. Har utbildat två av våra hästar till Msv A i dressyr.
Fick min första systemkamera 2011, och den fick hänga med på många tävlingar. Kameran glömdes bort i några år. Men 2022 så vakande intresset igen och med ett annat driv denna gång. Nu fotar jag på tävlingar och porträtt
1 / 2
1 / 2